Pages

Tuesday 5 April 2011

PR dan Video Seks

Hari ini heboh semua blog di Malaysia menyiarkan sebahagian daripada Video Seks yang mengaitkan Ketua Umum PKR,Datuk Seri Anwar Ibrahim. Ini ekoran daripada muat naik di laman Youtube dengan tajuk VTS 01 1.

Saya melihat video tersebut dan dalam hati menyebut begini. " Agak sukar juga untuk menidakkan kebenaran dalam video ini"... Tetapi rasanya,alangkah baiknya jika keluarga terdekat DSAI yang melihat dan memberikan kata putus sendiri kerana merekalah yang lebih afdal untuk mengatakan bahawa ini susuk tubuh DSAI, lenggok gayanya atau pun potongan rambutnya. Itu pun jika mereka berani dan benar-benar ikhlas.
Walau bagaimanapun, berikanlah masa dan ruang untuk pihak berkuasa menjalankan siasatan agar kita semua terhindar daripada bercerita,bimbang jika nanti ia hanya terbukti fitnah semata-mata akibat dendam peribadi.

Membaca berita yang mencadangkan agar video ini ditonton di Parlimen,saya tersenyum dan tergelak sendiri. Pada saya, ini cadangan yang tidak masuk akal. Tidak perlu cemarkan kemuliaan dan kemegahan Parlimen semata-mata kerana video ini. Biarkan sahaja kes ini menjadi seperti kes polis yang biasa dan diuruskan mengikut saluran perundangan yang normal. Apa hebatnya video ini sehingga menjadi topik khas dalam Parlimen. Ada banyak lagi hal-hal penting untuk rakyat yang belum dibincang dan dilaksanakan. Jangan nanti seluruh dunia mentertawakan kita,Parlimen pertama di dunia yang menonton video lucah. Negara Islam pula tu...

No comments:

Post a Comment

Menulislah seolah-olah anda meminjam tangan Tuhan...