Pages

Wednesday 13 April 2011

Baju Korporat Sakag

Selepas beberapa lama membuat rekabentuk, baju korporat Koisaan Sinakagon Karanaan Liwan Sabah akhirnya siap. Semua Ahli Jawatankuasa Tertinggi diwajibkan mempunyai baju ini untuk tujuan rasmi.

Menurut Ajk yang bertanggungjawab menguruskan baju ini, iaitu saudara Azroy, tempahan boleh dibuat terus melalui beliau di laman Facebook  beliau yang telah pun diketahui oleh semua AJK dengan memberikan butiran dalam peti mesej/inbox.

Menurut beliau lagi, harga baju ini hanyalah RM90 sahaja. Tempahan hanya akan diproses setelah kesemua AJK membayar harga tersebut sebelum akhir April ini. Difahamkan juga bahawa Baju Korporat ini nanti akan dipakai semasa Tadau Moginakan yang akan di adakan pada awal bulan JUN ini di Papar,Sabah. Selain itu, ahli biasa persatuan ini walau di mana juga berada sama ada di Tambunan,Ranau,Keningau,Tenom,Papar atau Kota Kinabalu boleh membelinya dengan harga yang sama.

Sumber : Azroy, Biro Pendidikan Sakag.


Wah, hebat sudah orang Malaysia di Sabah ini! Persatuan keluarga  pun sudah ada organisasi yang mantap. Boleh menyiapkan set baju rasmi yang cantik. Tahniah SAKAG...

No comments:

Post a Comment

Menulislah seolah-olah anda meminjam tangan Tuhan...