Pages

Saturday 20 October 2012

20.10 Ulang Tahun Paling Mengejutkan

Tarikh 20 Oktober merupakan satu tarikh yang sentiasa saya ingat setiap tahun kerana ia mengingatkan saya bahawa saya semakin menuju kedewasaan yang tidak mungkin dapat diundurkan. Suka atau tidak, saya terpaksa melangkah dengan berani dan yakin. Masa depan itu ada di tangan sendiri. Tanpa kekuatan dan keberanian, masa hadapan hanyalah ruang masa yang kosong dan tidak bererti.

Namun tahun ini, pada tarikh yang sama, ia menjadi satu tarikh yang pastinya mengejutkan saya malah saya beranggapan ia sangat istimewa. Pada tarikh ini juga dua insan penting dalam perjuangan Agenda Borneo iaitu Datuk Dr Jeffrey G. Kitingan, Pengerusi STAR Sabah dan Pn. Melanie Annol, Ketua Wiranita STAR Sabah berkongsi ulang tahun kelahiran dengan saya selaku Ketua Wiramuda STAR Sabah.

Sama ada ini satu suratan atau kebetulan, semoga ia menjadi satu petanda yang baik dalam perjuangan murni ini. InsyaAllah... 

Happy Birthday!

No comments:

Post a Comment

Menulislah seolah-olah anda meminjam tangan Tuhan...